Обавештење о терминима испита за преквалификацију и ванредне ученике, октобар 2020.

Пријава испита за ванредне ученике и ученике на преквалификацији је од 1. до 5-ог за испитни рок у том месецу.

Термине испита можете погледати ОВДЕ.

Кад затреба прва помоћ ту су ученици Медицинске школе

Припреме за усавршавање прве помоћи нису прекинуте новонасталом епидемиолошком ситуацијом, већ су се наставиле у просторијама Црвеног крста у Крагујевцу.

По речима ђака, љубав према првој помоћ почела је у трећој години када су их професорке Јасмина Николић и Вера Петровић позвале да учествују у припремама за такмичење из прве помоћи. С обзиром на новонасталу ситуацију, такмичење није одржано али смо на предлог професора узели учешће у „Отвореним вратима Црвеног крста“.

Сваке друге суботе проводимо време са активистима и волонтерима Црвеног крста. Тренутно се бавимо специфичним условима пружања прве помоћи током тренутне епидемиолошке ситуације. (Приликом КПР-а, раде се само компресије односно угибање грудног коша, без вештачког дисања)

Вежбамо пружање прве помоћи у различитим условима и надограђујемо знање које имамо из школе! 

*Наставници: Јасмина Николић, Вера Петровић

*Ученици: Анђела Вујичић, Невена Вукојевић, Анђела Марковић, Никола Николић, Бојана Ћук, Тијана Алексић (IV-1)

Прва помоћ
Прва помоћ

Обука за Гугл учионицу

Необичне околности у којима смо завршили 2019/20. школску годину допринеле су да наставници и ученици своје знање о коришћењу рачунара употпуне новим вештинама потребним за извођење онлајн наставе.
Наша школа је изабрала GSuite For Education, Гугл платформу која обухвата више Гугл апликација и услуга – Gmail за мејл, Google Drive за складиштење података; Docs, Sheets, Slides које су аналогне Мајкрософтовим апликацијама Word, Excel, PowerPoint; Google Forms за анкете и тестове… Ова платформа такође садржи дигиталну интерактивну белу таблу Jamboard. Међу значајним апликацијама које су наставницима и ученицима доступне преко јединствених налога на домену школе је и Гугл учионица, која омогућава организацију наставе у онлајн окружењу. Због тога је у школи организована обука за заинтересоване наставнике за коришћење Гугл учионице и Гугл упитника, уз поштовање епидемиолошких мера. Обука је изведена у 4 термина, 23, 24. и 25. септембра 2020. год. и обухватила је 32 наставника.

На обуци, наставници су били у прилици да упознају основе коришћења Гугл учионице: логовање, промену језика окружења, прављење предмета одн. учионица на индивидуалним примерима, подешавање предмета и генерисање јединственог кода за убацивање ученика (као и генерисање линка за апликацију Google Meet за видео конференцију).
На обуци, наставници су били у прилици да упознају основе коришћења Гугл учионице: логовање, промену језика окружења, прављење предмета, односно учионица на индивидуалним примерима, подешавање предмета и генерисање јединственог кода за убацивање ученика (као и генерисање линка за апликацију Google Meet за видео-конференцију).
На практичним примерима објашњене су стране: Стрим, Школски рад, Људи и Оцене. Постављање и организација материјала, креирање, управљање и подешавање задатка са прилозима или без њих у облику датотеке или Гугл упитника, коришћење фолдера Classroom на Гугл диску, били су значајан део обуке у коме су наставници имали прилику да самостално користе ову платформу. Паралелно са практичним радом, наставници су могли да виде коришћење Гугл учионице и из угла ученика, што је употпунило слику о овом онлајн окружењу.
Посебна пажња посвећена је прављењу, подешавању, дефинисању, вредновању и оцењивању Гугл упитника, као и комплетној статистичкој обради резултата, што значајно може помоћи наставницима како за праћење постигнућа, тако и за дефинисање формативне или сумативне оцене.
Наставнице Соња Поповић и Оливера Радивојевић Вељовић су својим знањем и искустом у раду и примени нових технологија, платформи, апликација, покушале да на практичан начин омогуће колегама да стекну основна знања и вештине за организовање и вођење онлајн наставе.
Како је интернет непрегледно пространство различитих могућности, информација, извора знања, сасвим сигурно ће овај начин рада и комуникације ући у свакодневни живот наставника и ученика.