Стварамо заједно

Школска управа у Крагујевцу и Центар за образовање Крагујевац расписали су, пети по реду, конкурс под називом „Стварамо заједно“, за избор најбољих примера добре праксе.

Циљ конкурса „Стварамо заједно 5” је приказивање и размена искустава, идејā, оснаживање креативности. Фокус се ставља и на развој међупредметних компетенција, интегративне наставе, тимског рада и заједништва у стварању. И ове године акценат је био на примерима добре праксе насталих применом савремених метода, техника учења и техника оцењивања а они укључују пројектну и тематску наставу, часове редовне наставе, угледне и огледне часове, радионице, ваннаставне и слободне активности…

Међу изабраним радовима који су представљени на акредитованом стручном скупу – трибини, под називом „Стварамо заједно 3 – јачање сарадње и стварање културе заједништва међу запосленимау ОВ и ВО установама“, реализованом у суботу, 13. априла 2024. године, нашла су се два рада учесника из наше школе.

Представљен је рад „Примена вештачке интелигенције на часовима књижевности“ – огледни час настао у сарадњи Јелене Чолић, наставнице српског језика и књижевности са Соњом Поповић, наставницом рачунарства и информатике и Миленом Јанковић, наставницом енглеског језика. На огледном часу ученици су испитивали могућности претварања текста (описа – промпта на енглеском језику) у слику коришћењем вештачке интелигенције (Канва, Mагични медији) како би се оживели ликови из Пушкинових дела.

У раду под називом „Дигитална писменост и ВИ (вештачка интелигенција)“ Соња Поповић, наставница рачунарства и инфроматике приказала је повезаност вештина дигиталне писмености и успешног и одговорног коришћења вештачке интелигенције у настави и учењу. Том приликом је упутила колеге на коришћење отвореног дигиталног образовног онлајн ресурса – сајта „ЕдУМ“ (резултат пројекта) који се може користити са ученицима за стицање и побољшање вештина дигиталне писмености.

Похвале и честитке од стране колега и осталих посетилаца подстичу нове идеје и планове за сарадњу и нове занимљиве активности са ученицима.

Comments are closed.